Splošni Pogoji

  1. Uvod

Splošni pogoji spletne trgovine Foto Tabor so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Spletno trgovino foto-tabor.si upravlja podjetje Foto Tabor d.o.o.; v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini; v nadaljevanju kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Foto Tabor, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

  1. Naročilo

Po oddaji naročila kupec v roku 24 ur od oddaje prejme potrdilo o naročilu na njegov e-mail. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku dveh ur po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov foto@foto-tabor.si ali pokliče na 02  330 42 43. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (Foto Tabor d.o.o.) sklenjena. Ponudnik zatem v dogovorjenem roku pripravi blago in ga odpremi.

Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika foto@foto-tabor.si. Kupec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče ponudnika na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronskega naslova foto@foto-tabor.si.

  1. Dobavni rok in dostava

Ponudnik izdelek zapakira in odpošlje v največ 5 delovnih dneh od oddaje naročila. Pošiljka ponavadi prispe že en dan po odpošiljanju. Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Uradni rok dostave, za katerega je zavezana Pošta Slovenije, je 3 dni. V primeru, da paketa kupec ne prejme v 8-ih delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko elektronske pošte foto@foto-tabor.si ali na telefonsko številko 02 330 42 43.

  1. Stroški pošiljanja

Poštni stroški se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

  1. Cene

Cene izdelkov so v evrih in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila . Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

  1. Plačevanje

Ponudnik omogoča tri načine plačila:

  • Plačilo na blagajni v poslovni enoti
  • Pri plačilu po povzetju ponudnik pošiljko odpošlje priporočeno z odkupno vrednostjo. Plačilo kupnine in stroškov pošiljanja je ob prevzemu pošiljke na pošti ali pri poštnem uslužbencu na kupčevem domu.
  • Plačilo po predračunu . V tem primeru se kupec izogne plačilu stroška nakazila ob prejemu poštne pošiljke .
  1. Preklic naročila

Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku dveh ur po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov foto@foto-tabor.si  ali na telefonsko številko 02 330 42 43. V primeru, da v dogovorjenem roku kupec svojega naročila ne prekliče, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena.

  1. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga skladno z ZVPot

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Kupec ima po tem zakonu pravico, da v štirinajstih dneh po prejemu blaga sporoči ponudniku, da odstopa od pogodbe. Razlogov pri tem ni potrebno navesti. Hkrati pa je kupec zavezan, da prejeto blago vrne na ponudnikov naslov nepoškodovano in v nespremenjeni količini (kot pri prejemu blaga) najkasneje v 30-ih dneh po oddaji sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku 14-ih dni po prejemu blaga brez sporočila o odstopu od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupnina in morebitna preostala plačila so s strani ponudnika vrnjeni v celoti najkasneje v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

  1. Odveza odgovornosti

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o proizvodih, ki jih napišejo uporabniki spletne strani. Mnenja in ocene proizvoda so mnenje posameznika in ne nujno stališče uredništva spletnega mesta foto@foto-tabor.si.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

10. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru, da sporazumna rešitev ne bo mogoča, bo spore reševalo pristojno sodišče v Mariboru.